A céginformációs szolgáltatásokat kínáló cégek marketingje az elmúlt években rendkívül sokat fejlődött, erősödött. Egyre intenzívebben harcolnak az újabb és újabb előfizetőkért.

Ennek egyik eredménye, hogy a logisztikai cégek is gyakrabban találkoznak velük és szerződnek egyik másikkal.

Miközben a hitelbiztosítás fogalma szinte alig ismert, a céginformációs cégek az elmúlt években jobban bekerültek a köztudatba. Ami önmagában már jót is jelenthetne, mert a cégek felismerték, hogy üzletkötés, szállítás előtt érdemes legalább azt ellenőrizni, hogy létezik-e még az a cég, akivel üzleti kapcsolatban vannak, vagy üzletelni szeretnének.

De elegendő ennyit ellenőrizni? Van különbség a céginformációs szolgáltatók között? Milyen előnyökkel jár a hitelbiztosítói háttér?

Ezen kérdések azért merültek fel, mert több ügyfelünknek is csalódnia kellett a kipróbált céginformációs szolgáltatóban.

Elmondásuk szerint az együttműködésük eredménye nem az lett, mint amit az induláskor vártak.

Rendszeresen visszatérő probléma, hogy a céginformációs cégek által adott pillanatban ellenőrzött cégek egy részével bizonyos idő elteltével a kapott jó minősítésük ellenére mégis fizetési képességet érintő problémák merülnek fel.

Jellemző eset például, hogy az országos építőanyagkereskedelemben aktív céggel kapcsolatban a hitelbiztosítási tevékenység sajátosságaiból és hozzáadott értékéből adódóan a hitelbiztosítói rendszerben már szeptember elején rendelkezésre álltak információk a cég fizetési problémáiról, míg a különböző céginformációs rendszerekben, melyek kizárólag hivatalos adatokból dolgoznak, még a következő év februárban is jó minősítést kapott ez a cég.

E héten egy ügyfelünkkel hasonló dolog történt. Két céginformációs szolgáltató is rendben találta azt az élelmiszerfeldolgozót, akit mi a hitelbiztosításban rendelkezésre álló egyedülálló nemfizetési adatok alapján nagyon is kockázatosnak minősítettünk a hitelbiztosítói rendszerben. Ügyfelünknek segítettünk megérteni, hogy milyen különbségek állnak a cégminősítések háttérben, melyek ennyire egymásnak ellentmondó eredményre vezetnek egy adott időpillanatban ugyanarról a vizsgált cégről.

Mivel egyre gyakoribbak az ilyen esetek, úgy döntöttem, fontos mindenki számára világossá tenni a hitelbiztosítói háttérrel rendelkező céginformációs szolgáltatás előnyeit.

 

Ugyanazt a céget a céginformációs szolgáltató és a hitelbiztosító más-más pozícióból és más információs eszköztárral vizsgálja.

A hitelbiztosítónak kettő olyan egyedülálló és a minősítés szempontból lényeges információforrása is van, amelyekkel a céginformációs cégek egyáltalán nem rendelkeznek.

Az első ilyen információforrás a hitelbiztosítói adatbázis.

A másik, szintén a piacon egyedülálló információforrás a saját követeléskezelési tevékenységből származó nemfizetési adatbázis. Ez pontosan megmondja, ha az adott cég már elkezdett tartozni más belföldi vagy külföldi szállítójának, mikor, mekkora értékben és milyen régi számlával.

 

Ha képes vagy az eddigi eszközöktől szükség esetén megválni, és váltani a komplexebb, hatékonyabb lehetőségekre, akkor látod, milyen az, amikor időben, kiszámíthatóan érkeznek hozzád a Téged illető bevételeid.

Ne feledd, amit kínálok, az az idő és költséghatékony bevétel beérkeztetés élménye már a követeléskezelést megelőzően.

Legyen a 2021-es év már egy jobb időszak a céged életében!

A háttérben egy nemzetközi hitelbiztosító online fizetési képességet követő rendszere dolgozik 0-24 órában.

 

Nyugalmasabb üzletmenetet, 2021-ben  biztonságosabb bevételi forrásokat kívánok minden kedves blog olvasómnak,

 

Damásdi Tibor

Vezető üzleti kockázatcsökkentő —> Lásd részletesebben

http://uzletikockazatcsokkentes.hu/