Rólunk

Ügyfeleinknek abban segítek, hogy valós időben ismerjék régebbi és új, hazai és külföldi megbízóik, vevőik fizetési képességét.

Abban tudom támogatni, hogy saját hatáskörében melyik eszközzel, hogyan tudja vállalkozása üzleti biztonságát megőrizni, erősíteni a jelenlegi, gyorsan változó üzleti környezetünkben.

Ez nem több, mint egy lehetőség, de egyben felelősség is az Ön által képviselt cég és márka iránt.

Damásdi Tibor, 

Üzleti Kockázat Csökkentő

Ez a weboldal azért született, hogy az egyre bizonytalanabbá váló üzleti környezetünkben a kisebb, KKV cégek is versenyképességüket megőrizve ne csak túléljenek, hanem fejlődhessenek is.

Ennek az ügynek a támogatására ötvöztem az üzleti kockázatelemzéshez kapcsolódó különböző szolgáltatásokat, melyek együtt egy stabil, biztonságos ügyfélminősítő rendszert alkotnak.

Erre azért van most szükség, mert egyszer csak kiderül, hogy a korábban rendszeresen, jól működő megbízó váratlanul felszívódik, vagy fizetésképtelenné válik. Hátrahagyva milliós nagyságrendű, lejárt számlákat.

Cégemmel mindez 2008 őszén megtörtént.

A pórul járt szolgáltatók negatív tapasztalataik miatt óvatosságból nehezebben hoznak létre új ügyfélkapcsolatokat. Ennek alapvető oka, hogy nincs egy olyan támogató ügyfélszűrő rendszerük, ami elválasztja az „ocsút a búzától”, ezért több későbbi értékesebb ügyfél is kimarad a megbízóik köréből.

Akkoriban nekem sem volt semmilyen eszközöm erre a célra.

Próbálkoztam sima céginformációt szolgáltató cégekkel együttműködni, de 2010-re egyértelművé vált, hogy komolyabb pénzügyi biztonságot egyedül a hitelbiztosítókkal való rendszeres együttműködés jelent. Ez a tapasztalatom az elmúlt 10 évben a külföldi üzleti kapcsolataink miatt tovább erősödött.

Azóta a régebbi megbízók is folyamatos monitoring és kockázatelemzési ellenőrzésünk alatt állnak. Az új érdeklődőkkel a minősítésük alapján kötünk fizetési megállapodást és ez kötelező eleme a megrendelések visszaigazolásának. Érvényes fizetési megállapodás hiányában egyik szolgáltatásunk sem működik.

A régebbi, nagynevű cégek egy része szintén szenved a logisztikai ágazatot sújtó nehézségektől, és vannak olyanok, akik már megszokásból nem hajlandók 30-45 napnál hamarabb fizetni. Miközben egy objektív kockázatelemzésen alapuló fizetési képesség ellenőrzésen elhasalnak, vélelmezett erőpozíciójukból mégis követelik a halasztott fizetést szállítóiktól, alvállalkozóiktól.

Az utóbbi két év változásai a gazdasági környezetünkben az új ügyfélkapcsolatokban újfent óvatosságra intenek.

Bizonyos ágazatok a korábbinál sokkal kockázatosabbá váltak, és a cég és országkockázatok is egyre gyakrabban ingadoznak.

A www.uzletikockazatcsokkentes.hu oldal célja, hogy a későbbi ügyfél oldali fizetési problémák jó részét a felhasználóink a vevőkörükben a Hitelbiztosítói Ügyfélszűrő Rendszer használatával megelőzzék.

Ügyfélszűrő rendszerünk hitelbiztosítói hátterét 2011 óta a Coface Hungary szolgáltatja különböző online is elérhető termékeivel. Rendszereink 2019 óta egymással összekötve, online kapcsolatban működnek.
Alapvető üzleti biztonsági szempontokat figyelembe véve az motivál, hogy a fizetési képességek változását valós időben tudjuk követni megrendelőink hazai és külföldi ügyfeleinél egyaránt.
Amiben mindez ügyfeleinknek segítségükre van:
  • A monitoring jelentések valós időben érkeznek ügyfeleinkhez, ezáltal első kézből haladéktalanul
    értesülnek megrendelőink az ügyfeleik fizetési képességének aktuális állapotáról, változásáról.
  • A hiteles információk birtokában megalapozottabb döntéselőkészítéssel és a szükséges
    lépésekkel meg tudják előzni a kinnlevőségek kialakulását, növekedését.
  • Megelőzhetik a költséges követeléskezelést, pénzbehajtást, jogi eljárásokat.
  • A kockázatelemzési szempontok az AEO audittal rendelkezőknél az UVK 39. cikke c. pontjában
    előírt követelményeknek megfelelően az AEO audit fenntartási időszakában is teljesülnek.
  • A vámügyi képviselet vállalásának a kockázata is minimalizálható e rendszer használatával.
  • Hektikusabb ágazatokban, feszült üzleti környezetben is viszonylag nyugodtan működhet ügyfelei
    fizetési képességének változáskövetésével.
A Hitelbiztosítói Ügyfélszűrő Rendszer a Coface Hungary termékeiből a logisztikai ágazat és a vámterület jellegzetességeinek megfelelő egyedi online szolgáltatásokat képvisel.

Korábban nem ismertem olyan lehetőséget, ami az új és meglévő ügyfeleink fizetési képességét hiteltérdemlő módon ellenőrizte volna.

Aztán a Vámszövetségen belül rátaláltam a www.ukcs.hu Hitelbiztosítói Ügyfélszűrő Rendszere.

Sikerült a meglévő és az új ügyfeleinkre is kiválasztani a megfelelő megoldásokat, és ezzel rengeteg időt spórolunk az ellenőrzés folyamatán, ráadásul sokkal hitelesebb és pontosabb információkat kapunk a cégekről.

Azóta sokkal nyugodtabb vagyok, mert nem kell idegeskednem a kifizetetlen számlák miatt.

Az AEO Tanúsítványunk megújításánál az ellenőrzést végző hatóság képviselője elismerően nyilatkozott a Hitelbiztosítói Ügyfélszűrő Rendszerről.

Gyuricza Edit
Ügyvezető igazgató
EM-SPED Kft.

A Covid járvány miatt egyre több jel mutatja, hogy a fuvarmegbízóink fizetési képességének változás követését meg kell oldanunk. Korábban használtunk hitelbiztosítási kötvényt, amiben a változáskövetés is szerepelt, de a megbízói állományunk változásával a kötvényünk idővel megszűnt.

Időszakosan használjuk az uzletikockazatcsokkentes.hu online szolgáltatásait elsősorban cégadatok ellenőrzésére és fizetési képesség aktualizására.

A szolgáltatás gyors, és a nehézkes hitelbiztosítási kötvény helyett praktikusságát már több relációban is bizonyította.

Némedi Ferenc
Active Plus Logistics Kft

f.nemedi@ap-log.com

A korona vírus járvány hatására még jobban felgyorsultak a fizetési képességi változások cégünk ügyfél körében is.

Van hitel biztosításunk a rendszeres megbízóinkra, de az új partnereket a járvány miatt növekvő üzleti kockázatok hatására egyre nehezebb hitelbiztosítási kötvénnyel garantáltatni.

Az ilyen esetekben nagyon jól jön az uzletikockazatcsokkentes.hu online szolgáltatása, mert ez ugyanúgy tartalmaz éves monitoringot, mint a hitelbiztosítási kötvény.

Megmutatja a megbízóm aktuális kockázati besorolását és az ajánlott hitellimit értékét.

Gyors, értékarányos szolgáltatás, ami jól kiegészíti a bonyolultabb és drágább hitelbiztosítást. Segít nekünk a még ismeretlen cégek fizetési képességének gyors felderítésében.

Antos Csaba
WTL Logistik GmbH

office@wtl-logistik.at

A Hitelbiztosítói Ügyfélszűrő Rendszer használatával sok időt tudunk megspórolni.

Korábban különböző internetes felületekről gyűjtöttük be a szükséges információkat.

Most nem kell erre időt szánnunk, mert a rendszer automatikusan figyeli a partnereinket, és rögtön jelez, ha valami fontos változás van a fizetési képességükben.

Szabó Ildikó Ügyvezető
Depologis Kft

office@wtl-logistik.at

Az üzemanyaghitelkártya kibocsájtók, a jövedéki tartalom miatt már kizárólag csak ilyen ügyfélszűrő rendszert használnak, pld MOL, SHELL, OMV, LUKOIL, stb.

Igen érdekel, díjmentesen regisztrálok

Ha Neked fizetnek, akkor TE is tudsz fizetni!

www.uzletikockazatcsokkentes.hu

Együttműködő partnereink